İçerik Pazarlama Nedir?

İçerik Pazarlama Nedir?

İçerik ajansı şirketlerininbu konuda ki öncelikli hedefi, tüketicilerin algılarını açık tutarak, markanın iletişiminden uzaklaşmalarını engellemek ve söz konusu markaların, hizmetlerinden faydalanmalarını sağlamaktır

İçerik Pazarlama Nedir?
İçerik Pazarlama Nedir?

İçerik ajansı şirketlerininbu konuda ki öncelikli hedefi, tüketicilerin algılarını açık tutarak, markanın iletişiminden uzaklaşmalarını engellemek ve söz konusu markaların, hizmetlerinden faydalanmalarını sağlamaktır. Satış odaklı olmamakla birlikte, doğrudan tanıtım yapmadan, markanın sahip olduğu hizmet ve ürünleriyle ilgili iletişim sürdürme olarak da tanımlanabilir. Üretilen içerik; doğru bilgiyi içermeli, dikkat çekici ve özgün olmalıdır. Burada ki amaç, tüketicinin içeriklerden etkilenip; marka ürün ve hizmetlerine ilgi duymasını sağlamaktır. Üretilen içerik özgün, bilgi içeren ve ilgi çekici olmalıdır. Öyle ki tüketici bu içerikten etkilenerek markaya ve bunun yanı sıra markanın ürün ve hizmetlerine karşı da ilgi duymaya başlasın, harekete geçmeye özendirilsin. Günümüzde tüketicilerin çok fazla reklam mesajlarına maruz kaldığı düşünüldüğünde; dijital dünyanın sunduğu olanaklar aracılığıyla, internette gereksiz ve kalitesiz birçok içerik paylaşılıyor. Bu nedenle içerik üretiminin ajanslar aracılığıyla planlanması oldukça büyük önem arz ediyor. Buradan yola çıkarak, sektörde beş yıldır yaptığı başarılı çalışmalarla adından sıkça söz ettiren Fevreka Ajans, içerik ajansı olarak, işini başarıyla yürüten nadir ajanslardan..Fevreka Ajans Kurucusu Tansel Akdan’ın da deneyimlerinden yola çıkarak kurduğu ajans, içerik konusunda oldukça özgün. Etkili içerik pazarlama araçlarından biri olan blog yazıları, belirli konular üzerinden ilerler, bunun nedeni tüketiciler bilgiyi markalardan değil güvendikleri, takip ettikleri insanlardan almayı tercih etmelerindendir. İçerik ajansı çalışanlarının, bu konuda oldukça bilgili, deneyimli ve titiz olmaları gerekmektedir. Gün geçtikçe yükselen ve değer kazanan video ve içerik kullanımı, içerik pazarlamanın markalar tarafından kullanımını kolaylaştırıyor. Maliyeti videoya göre daha düşük olan İnstagram, üretilen içerikler bakımından tüketici ve marka arasında bir köprü oluşturuyor. En hızlı bilgi almanın yolu olarak görülen İnfografikler, görsel ögelerle desteklediği bilgilerle, konu ile ilgili olan tüketicilerin ilgisini çekiyor. Tüketiciler tarafından beğenilen ve hazırlanması araştırma gerektiren, e-kitapçıklar, belirlenen hedef kitleye ulaşmanın en iyi yollarından biri.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
27 28 Ağustos Günlük Burç Yorumları Oku Astroloji Yorumları
27 28 Ağustos Günlük Burç Yorumları Oku Astroloji Yorumları
ÖSYM Ek Yerleştirme Nasıl Yapılır? İşte Son Tarih
ÖSYM Ek Yerleştirme Nasıl Yapılır? İşte Son Tarih